רכז.ת אדמיניסטרטיבי.ת -מחלקת כספים

אנחנו ב-KPMG ISRAEL- פירמה גלובלית מהגדולות בעולם, מתמחים בשירותי ביקורת, מיסוי וייעוץ עסקי.

תיאור התפקיד

הצמיחה שלנו נובעת מתוצאות אמיתיות עבור הלקוחות שלנו והאנשים שלנו הם מה שעושה את KPMG למקום הטוב ביותר לעבוד בו - אנחנו מעודדים פיתוח אישי ומקצועי, חדשנות ומצוינות.

אנחנו מגייסים מנהל.ת אדמיניסטרטיבי.ת למחלקת הכספים -

  •  עבודה עם מערכות ניהול שונות (ניהול הוצאות, הנהלת חשבונות, ניהול לקוחות).
  • טיפול בהחזרי הוצאות לעובדים ולמנהלים.
  • ריכוז דוחות נסיעות לחו"ל והעברתם למחלקת השכר .
  • ניהול פורטל ספקים כולל עדכון פרטים ותיאום מול גורמים חיצוניים.
  • טיפול בערבויות: פנייה לבנקים, קבלת דרישות והחתמת גורמים רלוונטיים.
  • פתיחת פרויקטים ותתי-פרויקטים במערכת ניהול הלקוחות.
  • הפקת דוחות שעות לצורך מעקב ודיווח.
  • ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות לתמיכה בפעילות המחלקה.

מה נדרש ממך?

  • תואר ראשון במנהל עסקים / משאבי אנוש / כלכלה – יתרון
  • קורס הנהלת חשבונות 1+2 - יתרון
  • ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה
  • יכולת עבודה עם מערכות פנימיות ואוריינטציה טכנולוגית.
  • שליטה בסיסית ב-Excel
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

מדהים! זו המשרה עליה חלמתי

טופס הגשת מועמדות בטעינה

מדיניות פרטיות הצהרת נגישות תנאי האתר

©2025 כל הזכויות שמורות ל -KPMG סומך חייקין, שותפות רשומה בישראל ופירמה חברה בארגון הגלובלי של KPMG המורכב מפירמות עצמאיות המסונפות ל-KPMG International Limited, חברה אנגלית פרטית מוגבלת באחריות
פיתוח אתר: TWB.co.il