יחידת האסטרטגיה הארגונית של KPMG | People Transformation & Leadership מסייעת לארגונים לפתח ולהטמיע אסטרטגיות פנים ארגוניות אפקטיביות תוך חיבור לייעוד העסקי ובמטרה לממשו.
יועצות החטיבה מלוות מנהלים וארגונים בתהליכים של גיבוש חזון, הטמעת מטרות ויעדים תומכי אסטרטגיה ומדידה מיטבית לביצועים, ניהול תהליכי שינוי חוצי ארגון, גיבוש ערכים ועיצוב תרבות ארגונית, מיתוג מעסיק ותקשורת פנים ארגונית.
ניהול שינוי לארגון בצמיחה או בצמצום
שירות ניהול השינוי מסייע לארגונים שעוברים תקופות של צמיחה מהירה או התכווצות להתמודד עם האתגרים הניהוליים, הארגוניים והתרבותיים הכרוכים בשינוי.
התהליך מספק גישה אסטרטגית ומעשית לניהול השינוי, תוך שימור מוטיבציה, חיזוק מחוברות העובדים והבטחת המשכיות עסקית.
הטמעת מערכת טכנולוגית
הטמעת מערכת טכנולוגית חדשה בארגון היא הרבה יותר מהתקנה של תוכנה – זהו שינוי משמעותי שמשפיע על תהליכי עבודה, תרבות ארגונית והרגלים קיימים.
תהליך ניהול השינוי להטמעת מערכת טכנולוגית נועד להבטיח אימוץ מוצלח, להפחית התנגדויות ולמקסם את הערך שהמערכת מביאה לארגון.
HR DD
HR DD הוא שירות קריטי בתהליכי מיזוגים, רכישות והשקעות, שמטרתו לספק תמונה ברורה ומעמיקה על מצבו של ההון האנושי בארגון הנבדק.
הבדיקה מסייעת להפחית סיכונים, לזהות אתגרים והזדמנויות בתחום משאבי האנוש, ולהבטיח מעבר חלק ותכנון נכון של אינטגרציה.
ניהול אינטגרציה ארגונית
מיזוגים ורכישות (M&A) הם תהליכים מורכבים שלא מסתיימים ברגע החתימה – האתגר האמיתי מתחיל בניהול האינטגרציה.
תהליך זה מבטיח שהמעבר יתבצע בצורה חלקה, אפקטיבית, וממוקדת בעובדים, תוך מזעור התנגדויות והבטחת מימוש הפוטנציאל העסקי של המיזוג או הרכישה.
תרבות ארגונית
עיצוב תרבות ארגונית, חזון וערכים הוא תהליך אסטרטגי שמגדיר את זהות הארגון, מחדד את מטרותיו ומעצב את הדרך שבה הוא פועל, מתקשר ומקבל החלטות, תוך יצירת מסגרת ברורה שמחברת בין העובדים, ההנהלה והאסטרטגיה העסקית.
התהליך נועד ליצור תרבות ארגונית מגובשת ומעצימה, שמגבירה מחוברות, מיקוד ותחושת משמעות בקרב העובדים, תוך הבטחת הלימה בין הערכים והחזון לבין הפעילות היומיומית והאסטרטגיה העסקית.
מבנה, עיסוקים ותהליכים
עיצוב מבנה, עיסוקים ותהליכים הוא תהליך ארגוני שמטרתו להגדיר בצורה ברורה את המבנה ההיררכי, תחומי האחריות, חלוקת התפקידים והתהליכים המרכזיים, כך שיתמכו ביעדי החברה ובאסטרטגיה העסקית שלה.
התהליך נועד ליצור ארגון יעיל, מתואם וגמיש, שבו לכל עובד יש תפקיד ברור, ממשקים מוגדרים ותהליכי עבודה מיטביים, וכך לאפשר צמיחה, חדשנות ושיפור ביצועים.
ממשקים ושירות פנים
עיצוב ממשקים ושירות פנים הוא תהליך שמטרתו להגדיר, לייעל ולשפר את שיתוף הפעולה בין יחידות הארגון, תוך יצירת חוויית שירות פנימית מיטבית שמאפשרת עבודה רציפה, פרודוקטיבית ומקצועית.
התהליך נועד לחזק את שיתוף הפעולה, להפחית חיכוכים וליצור סביבת עבודה תומכת ואפקטיבית, שבה כל מחלקה ויחידה מספקות שירות איכותי זו לזו, לטובת הצלחת הארגון כולו.
תכניות עבודה, יעדים ומדידה
עיצוב תוכניות עבודה, יעדים ומדידה הוא תהליך מובנה שמגדיר את כיווני הפעולה המרכזיים של הארגון, מתרגם את האסטרטגיה ליעדים ברי השגה, וקובע מנגנוני מדידה ובקרה להערכת ההתקדמות והשפעת הפעולות.
התהליך נועד לייצר בהירות, מיקוד ואחריות בארגון, לאפשר ניהול מבוסס נתונים ולוודא שהמשאבים מופנים להשגת התוצאות הרצויות בצורה היעילה ביותר.
אסטרטגיה לתקשורת פנים ארגונית/מיתוג מעסיק
עיצוב אסטרטגיה לתקשורת פנים-ארגונית/מיתוג מעסיק הוא תהליך שמבנה את הדרך בה הארגון מתקשר עם עובדיו, תוך הגדרת המסרים המרכזיים, ערוצי התקשורת והכלים שיבנו תדמית מעסיק חיובית ויתמכו במטרות הארגון.
התהליך נועד לשפר את המחוברות והמעורבות של העובדים, לחזק את המיתוג של הארגון כמעסיק מועדף וליצור ערוצי תקשורת אפקטיביים שיתמכו בהשגת היעדים הארגוניים ובשיפור חוויית העובד.
ניהול מיתוג מעסיק/תקשורת פנים ארגונית במיקור חוץ
אנחנו ננהל ונבצע את כל הפעילויות הקשורות, כולל פיתוח אסטרטגיה, יצירת תוכן ויישום פעולות, משלב הרעיון ועד לתקשור הסופי, באופן שוטף ועקבי.
ניהול של מומחיות מקצועיות שיקדם את המיתוג והתקשורת הפנים-ארגונית בצורה אפקטיבית וממוקדת, תוך חיסכון במשאבים פנימיים והבטחת תוצאות איכותיות וממוקדות מטרה.
קמפיין גיוס
קמפיין גיוס הוא כלי שמטרתו למשוך ולגייס את המועמדים המתאימים לארגון, באמצעות יצירת קמפיינים ממומנים, תוכן אטרקטיבי ושיווקי, וערוצי גיוס מגוונים שמדגישים את יתרונות העבודה בארגון ואת ערכיו.
בניית הקמפיינים וניהול המדיה שלהם, מהרעיון ועד הלידים שמגיעים לגיוס.
סקרי לקוחות
יחידת הסקרים שלנו משתמשת במגוון מתודולוגיות וידע רלוונטי לכל סקר לקוחות שתרצו – מסקר שביעות רצון לקוחות ועד סקר תפיסת מותג.
ייעוץ לחווית לקוח
ייעוץ לחוויית לקוח הוא תהליך שמבצע אבחון וייעוץ ארגוני לשיפור חווית הלקוח, תוך ניתוח דרכי התקשורת, תהליכי שירות ומגעים עם הלקוח, והכוונה לעיצוב חווית שירות תואמת אסטרטגיה.
התהליך נועד לשפר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות, למקסם את הערך המתקבל מהשירות וליצור חוויות חיוביות שיבנו מערכת יחסים ארוכה ומועילה בין הלקוח לארגון.
* שדה חובה
Error loading Partial View script (file: ~/Views/MacroPartials/InsertUmbracoFormWithTheme.cshtml)