לקוחות יקרים,
הבינה המלאכותית היוצרת (Gen AI) כבר כאן וכולנו מרגישים את ההשלכות שלה על האופן שבו אנחנו לומדים, עובדים ואף מתכננים את שעות הפנאי שלנו.
בפן המקצועי חלק ניכר מלקוחותינו כבר משלבים רכיבי AI במגוון רחב של שימושים מקצועיים, החל מתמיכה בשירות לקוחות וכלה בסיוע בניסוח מסמכים מחייבים.
אנחנו שמחים להציג בפניכם את המחקר העדכני שערכנו בנושא שימושי AI בתחום הביטוח ולשים אותנו בקונטקסט הבינלאומי.
על מנת להביא לכם מסמך מקיף ומעשיר, KPMG ערכה מחקר נרחב, ראיינה מנהלים בכירים בשמונה שווקי מפתח גלובליים כדי להבין את ההשפעה של AI על תעשיית הביטוח.
כפי שניתן לראות, הופעתה של בינה מלאכותית יוצרת, יחד עם הגל הבא של מערכות AI אוטונומיות וסוכני AI משלימים למערכות קיימות, פותחת אפשרויות חדשות לחלוטין לחדשנות בכל המגזר.
המחקר שלנו מציע מתווה לארגונים בתחום הביטוח כיצד לרתום את הערך הפוטנציאלי הגלום ב-AI לטובת הארגון.
נשמח לעמוד לשרותכם,
KPMG ישראל